This page is hosted for free by zzz.com.ua, if you are owner of this page, you can remove this message and gain access to many additional features by upgrading your hosting to PRO or VIP for just 32.50 UAH.
Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

З ким пов'язаний канал «Наш»?

6 грудня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження ТОВ «Наша Прага» за самовільне переформатування жіночого телеканалу «Максі-ТВ» на інформаційний телеканал «Наш», а також відмовила в переоформленні ліцензії компанії, яка б узаконила переформатування каналу.Більше того, канал «24» провів розслідування, в ході якого з’ясувалося, що за даними єдиного державного реєстру, ТОВ «Наша Прага» змінило власника – ним стала кіпрська компанія Demosena Investments Ltd. (згідно витягу з держреєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань).Офшор Demosena Investments Ltd. управляється двома громадянками Кіпру - Єленою Папахрістодулу Псінтру та Зої Іоанну, які керують ще одним офшором - Bimersano Services Ltd., про що свідчить інформація з порталу відкритих даних OpenCorporates. Цьому офшору належить 9,96% акцій російського банку «Промсвязьбанк».І саме в цей період, коли офшор ставав власником «Промсвязьбанку», уряд Росії визначив «Промсвязьбанк», як опорний банк для здійснення операцій за державним оборонним замовленням і великими державними контрактами. Тож «Промсвязьбанк» обслуговує всі фінансові операції Міністерства оборони!Кінцевим бенефіціаром ТОВ «Наша Прага» став Володимир Мураєв - батько нардепа Євгена Мураєва, керівником компанії – колишній виконавчий продюсер каналу NewsOne Тигран Мартиросян.Ну що ж, бачимо два очевидних факти:1) кіпріотки Єлена Папахрістодулу Псінтру та Зої Іоанну є між іншим власниками офшору, якому належить російський банк (обидві зробили по 500 євро внеску у статутний фонд компанії) і мають безпосередній зв'язок із фінансовими операціями російського Міноборони»;2) саме канал «Наш» доводить зв'язок Мураєва із Росією.Ну що ж, висновки кожен має робити сам! 
+ 0 -